torsdag 22. september 2011

Enklere liv og artige duppedingser

Det er ingen hemmelighet at jeg digger å shoppe, og elsker nettshopping. For en stund siden kom jeg over nettbutikken Enklere liv. Der har de "ting du ikke visste fantes, til utfordringer du vet (...eller ikke vet) at du har". Her finner du automatisk sausvisp, tå-trener, vinkjølere, tubeklemmer, bokser, potetskrellehansker, strømpepåtrekker, fotløfter for å enklere komme deg opp i senga... Ja, kort sagt: alt mulig og umulig.

I dag fikk jeg min nye universalkutter fra Enklere liv i posten. Den skal kunne kutte grønnsaker, urter, nøtter og kjøtt på en-to-tre. Jeg synes det er kjempemorsomt å lage mat, men hakking av løk, klinete grønnsaker, chilli osv. gikk tusen ganger så fort med min nye universalkutter. Puttet oppi ingredienser, dro i snora som setter i gang kutteren, og vips: Ferdig mangosalsa! Ikke noen støy, og fingrene mine var luktfrie og rene. Flotte greier! Hurra for duppedingser som gjør hverdagen litt enklere - og litt morsommere.

Universalkutter fra Enklere liv

1 kommentar:

  1. Hei Tonje,
    Veldig hyggelig at du har fått et Enklere Liv:)

    Hvis du har tid, setter vi stor pris på om du kan skrive en vurdering av universalkutteren(klikk på lenken)


    Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har andre kommentarer, ønsker eller ideer til nye produkter som kan gjøre hverdagen enklere!
    mvh.

    Karl Philip Lund
    Online manager
    kp@enklereliv.no

    SvarSlett