søndag 18. september 2011

Herlig hektisk studiehøst

Nå er høsten her, og mitt andre år som student på Høgskolen i Østfold er godt i gang. Alt tyder på at dette kommer til å bli et bra, men ganske hektisk semester, med store og viktige fag. Jeg gruet meg fælt til å begynne igjen i høst, og kunne egentlig tenke meg sommerferie til evig tid, eller noe sånt. Men nå må jeg innrømme at det føles faktisk godt å være i gang, likevel.

Fryseren er fylt opp med ferdiglagde middagsretter til travle høstdager, leserommet er innviet og godkjent av både små og store, lille Lykke har kommet inn i barnehagehverdagen igjen (etter en litt tøff start etter ferien) og studiene er godt i gang. Nå begynner en hektisk periode med innleveringer og gruppearbeid, og det er bare å brette opp ermene, koke en kopp te (det må til på kalde høstdager) og sette i gang for fullt. Hvis det blir tøffe tak til tider, vil det være en god trøst å tenke på at til jul er jeg faktisk halvveis til en bachelor i revisjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar