fredag 11. desember 2015

Sannheten om "Hell Week"

Da er det på tide å røpe hemmeligheten her på bloggen også. Det var ikke bare noen hvilken som helst sykdom som satte en stopper for min "Hell Week" ala Bertrand Larssen, men et lite bøllefrø som skapte kvalme og dårlig form i mors mage. Han har egentlig fortsatt å bølle med meg hele høsten, selv om kvalmen heldigvis har gitt seg. Derfor har det heller ikke blitt noen ny helvetesuke denne høsten, men jeg kommer sterkere tilbake når alt ligger mer til rette for det. 

Så her er det stor familieglede i "Det Gule, Kule Huset", og både små og store gleder seg til lillebror som kommer i april. Lille Store Lykke gleder seg veldig til å bli storesøster, og har vært min gode hjelper i hele høst. Smører brødskiver til meg, kommer med drikke til meg, passer på at jeg ikke stresser meg opp, synger for magen og er veldig fornøyd med at hun endelig skal få en lillebror. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar