onsdag 26. mai 2010

Mini-bursdag

Tenk, i dag er det 8 måneder siden jeg holdt jenta vår i armene for aller første gang. Det har gått så fort. Noen ganger ønsker jeg at jeg kunne bremse tiden. Den løper så fort forbi, og jeg vil jo ikke gå glipp av noe - et smil, en lyd, en bevegelse, eller et annet mirakel hun utfører.

Dagen har blitt feiret med kaffebesøk hos min farmor og farfar, Emilies oldeforeldre. Der var hun i kjempehumør, spiste grovbrødskive, jublet høyt av glede, koste på fanget til oldemor, og tullet og lo med oldefar. Det er nok ikke fritt for at oldemor ble litt våt i øyekroken når den lille hånda hennes strøk henne over ansiktet mens hun smilte til henne.

På ettermiddagen var det min tur å feire litt alene, og det ble gjort med storstilt shopping. Det var på tide med en skikkelig påfyll i garderobeskapet.

Nå ligger tulla vår og sover i senga si. Puster så stille og rolig, og ligger rett ut med armene opp over hodet. Jeg skal krype inn under pleddet og mimre meg gjennom hundrevis av bilder fra de siste 8 månedene. Takk for 8 fantastiske måneder, Emilie mi - lykketrollet, solstråla. Jeg gleder meg til alt det gode som kommer framover.




Kjærlighet ved første blikk <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar