tirsdag 26. april 2011

Lettrørt mamma

Da jeg leverte Emilie i barnehagen i morges, lå det to små ting i hylla hennes som Emilie hadde lagd før påskeferien. Jeg er herved den stolte mottaker av vår første isoporkulekylling (jeg gleder meg allerede til dorullnissene til jul) og et fint påskekyllingbilde, laget av håndavtrykket hennes. Lettrørt som jeg er måtte jeg ta meg sammen for å ikke ta til tårene. Det er de første "hobbytingene" vi har fått med hjem fra barnehagen. En fin start på dagen for hønemor.

Et morsomt bilde av en påskekylling
laget av Emilies håndtrykk. Et kunstverk
kun en mor kan elske. 
En veltekylling (kan ikke stå) med fjær
på kryss og tvers og gapende nebb. Jeg
synes selvfølgelig den er kjempesøt. :)

2 kommentarer:

  1. aaw, det er så koselig å møte slike overraskelser når barna hentes/leveres i barnehagen:)

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen. Så hyggelig. :) Ja, jeg ser fram til mange slike overraskelser de nærmeste årene. :)

    SvarSlett