søndag 24. april 2011

Påskerapport

Tradisjonen tro har vi tilbragt påsken på mamma og pappas hytte på Lökholmen. Det har vært kjempedeilig vær hele påsken, rene sommeren til tider. Selv om jeg har vært opptatt med eksamensforberedelser, har det blitt tid til å kose seg også. Grillsesongen er herved godt i gang, og vi har kost oss masse med god mat og herlig sol og varme.

Mens mann og barn var ute og koste seg
i slike temperaturer...
...satt hu mor inne og koste seg med
dette.
Det ble tid til masse annen kos også. Her
er vi klare til å innta lunsjpølse.
Verdens beste lille Lykke, som koste
seg masse på hyttetur og var i kjempehumør.
Lesepause med boller og kaffe i solsteken.
En stor lunsj eller liten middag med rødt
og hvitt i glasset.
Å male påskeegg var veldig morsomt.
Veldig konsentrert her.
Resultatet
Emilie har fått påskeegg, eller ball, som hun
kalte det. Påskeball med masse snop av den litt
sunnere typen. Gjett om det var stas!

Så er altså påsken over. Nå blir det "ramme alvor" i noen uker, mens eksamen står på. Første eksamen er allerede på fredag, og jeg kjenner at panikken begynner å komme krypende. Jeg er absolutt ikke i rute. Jeg gjør meg klar til å hoppe på ekspressen i morgen, slik at jeg kommer i mål i tide.

Ha en deilig vårlig uke, og nyt den siste feriedagen de som kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar