fredag 25. september 2015

Uventede hindringer

Hei alle sammen. Da er tiden inne for en liten innrømmelse. Jeg har fått mange spørsmål om hvordan min "helvetesuke" gikk - og den gikk kjempefint de første 2-3 dagene. Jeg var oppe kl 5, trente/gikk/løp tur med hunden Lago, fulgte dagens timeplan, fikk gjort masse og var i seng kl 22 (bortsett fra en kveld som jeg var på jobb, og var litt seint hjemme). Så ble jeg syk, og måtte legge hele prosjektet på is inntil videre.

Det betyr ikke at jeg har gitt opp, og det vil komme en  ny helvetesuke. Nå har jeg jo hatt en liten prøveuke, og har sett noen ting jeg vil gjøre annerledes neste gang, noen ting jeg vil prioritere mer og noen jeg vil prioritere mindre. Jeg vet godt hvor skoen trykker mest når det gjelder hva jeg bruker tiden min på, men dette vil det komme mer om i et eget innlegg.

Jeg har altså lært mye som jeg vil bruke og jobbe med å få inn i hverdagen min mens jeg venter på neste "helvetesuke". Dato er ikke satt ennå, for det må være en uke som det passer for familien også, for det krever faktisk ganske mye med en slik uke. I mellomtiden skal jeg gjøre de små tingene som til sammen vil gjøre en stor forskjell i hverdagen.

Foto fra: https://catalystinspiration.wordpress.com/2014/06/30/8-steps-process-to-overcoming-your-obstacles/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar