onsdag 29. desember 2010

Barnehage igjen

Nå skal Emilie snart begynne i ny barnehage. Etter en barnehagestart sist gang som ble langt fra hva vi ønsket oss, og en minst like dårlig avslutning, som endte med at vi tok Emilie ut på dagen, må jeg si at jeg gruer meg til start i ny barnehage til uka. At jeg er opptatt med kurs hele uka vi skal ha innkjøring i barnehagen, så jeg ikke får vært med før dag tre, gjør jo ikke saken noe bedre.

Med foreldre som ikke jobber fullt, Kristian som jobber skift og har pappaperm to dager i uka, og jeg som har fått en kjempefin timeplan det neste semesteret, hadde jeg håpet at vi kunne klare oss uten barnehage fram til sommeren. Dessverre blir det likevel barnehagestart neste uke.

Jeg får nok prøve å få ut all skepsisen min nå, før hun skal begynne. Dette er jo en ny barnehage, nye muligheter, og jeg har hørt bare positive ting om den. De har en profil og kostholdsprofil som passer oss bra, og den lille opplevelsen jeg fikk av den da jeg var på besøk, var bra. Gleden over ny barnehageplass graves herved fram fra de mørkeste kroker.

Så - positiviteten lenge leve. Dette skal bli knallbra, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar