tirsdag 14. desember 2010

Førjulsfryd

Uker med intense eksamensforberedelser og 3 eksamener er nå vel overstått. Endelig har jeg tatt fatt på en lang, velfortjent (om jeg får si det selv) juleferie. Nå skal jeg bare kose meg hjemme sammen med Emilie, vaske huset, pynte til jul, bake kaker, spise god mat og nyte ferien, familien og venner.

Internetthandling er en fantastisk oppfinnelse, folkens. Til tross for at det har vært travle eksamenstider, er alle julegavene ferdig kjøpt. Flesteparten av dem ble kjøpt i ro og mak hjemme i stua. Det er en perfekt måte å handle på. Jeg elsker nettshopping. Det er kjempekoselig å gi gaver, men jeg er ikke veldig glad i stresshandling sånn rett før jul. Kø-tålmodighet er ikke en dyd jeg besitter. :)

Internett er mitt beste tips til alle som er lei julestresset, og heller vil fylle førjulstiden med koseligere ting enn å stå i kø.

Fortsatt god førjulstid til alle sammen. Nå skal huset fylles med rødt og nisser. Endelig kan det bli jul i heimen.




Kjæreste lille lykke. Nå skal vi kose oss hjemme sammen i 3 deilige uker. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar