torsdag 23. desember 2010

Juleherlighetene fortsetter

Nå er det virkelig jul, og jeg storkoser meg. I går var Emilie og jeg på julekort- og julegaverunde. Blant annet var vi på besøk hos Kristian sin søte kusine, og hennes minst like søte småtroll.

I dag var det førjulefeiring hos søstera mi, samboeren og barna. Kjole og finstas, ribbe, julegaver og spente barn. Veldig koselig og livlig, som julaftener med mange barn skal være. Barna hennes skal være hos faren sin i jula. Derfor hadde vi en hyggelig julefeiring på forskudd.

I morgen er det lille julaften, og siste innspurt før det store juleselskapet på julaften. Da skal juletreet pyntes, bord dekkes og trappa skrapes tom for is, så ikke noen av gjestene våre slår seg i hjel dagen etter.

Dette er første gang vi skal feire jul hjemme hos oss selv, og jeg gleder meg veldig. Det blir fullt hus, men jeg tror det blir kjempekoselig. Gjestene blir foreldrene mine, besteforeldre, ei tante og svigermor. Til sammen blir vi 10 stykk som skal samles rundt pinnekjøttfatet.

Jeg bare elsker jul! :) Riktig god jul til alle som leser dette. Jeg håper alle får en koselig, strålende julefeiring.

Årets julehilsen fra oss. Riktig god jul, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar