søndag 2. januar 2011

Nyttårsforsetter

Det er på tide å offentliggjøre mine nyttårsforsetter. Min erfaring er at det er ingen vits med nyttårsforsetter hvis de skal være hemmelige. Here we go, then:

1. I romjula fikk jeg en hyggelig melding av ei god venninne. Vi har vært venner helt siden skoletiden, og var veldig nære og gode venninner veldig lenge. De siste årene har kontakten dabbet litt av. Vårt felles nyttårsforsett er å være flinkere til å ta oss tid til å være mer sammen. Dette er et nyttårsforsett jeg gleder meg til å gjennomføre. :)

2. Jeg skal bli flinkere til å ta meg tid til Kristian og meg. Det er nok litt viktig å ta seg tid til bare hverandre også.

3. Jeg MÅ begynne å bevege meg litt mer. Det er to bryllup denne våren og sommeren, og da har jeg lyst til å føle meg fin i ermeløs kjole. :) Yoga, wii fit og gå turer så mye vær, vind og tid (og lyst) tillater det.

4. Jeg har lyst til å begynne med fobihypnoseterapien og øvelsene jeg fikk av hypnotisøren igjen, slik at jeg er klar til sommeren og insektssesongen kommer. Hvis jeg er flink til å gjøre øvelsene mine jevnlig, har jeg faktisk tro på at jeg kan bli bedre.

Så gjenstår det å se hvor mange jeg klarer å gjennomføre, da. Jeg skulle ønske at dagene kunne få et par timer ekstra også. Det hadde gjort det litt lettere å gjennomføre mine "store" planer.

Har dere noen nyttårsforsetter?

Ha en fin søndag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar