torsdag 28. april 2011

Eksamenstid

Tiden er inne for den første av vårens tre eksamener. Etter flere dager med hektisk lesning, føles det endelig som at ting har falt på plass de to siste dagene - akkurat i tide til den store dagen. Standardkostregnskap, Acitvity Based Costing, kostnadsstandarder, satser, aktivitetsmål, kalkyler og budsjetter. Give it to me...

Nå er bøkene pakket bort, eksamensveska er klar og morgendagen kan bare komme. Jeg koser meg med hjernedød underholdning på TV, et lite glass hvitvin og en sjokolademuffins, mens prøver å tenke på ingenting.

Kveldskos og belønning,
dagen før dagen.



5 kommentarer:

  1. Lykke til, dette kommer til å gå kjempe bra! :)

    SvarSlett
  2. Lykke til, Tonje!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, jenter. Nå er det gjort, og jeg sitter her og vet ikke hva jeg føler. Det kan ha gått skikkelig bra, eller skikkelig dårlig. Eller skikkelig midt i mellom, kanskje? :)

    SvarSlett
  4. Tipper skikkelig bra jeg, Tonje:-) Må si jeg synes du er utrolig flink som har satt deg på skolebenken igjen!

    SvarSlett
  5. Takk, Marte. Jeg velger å tro at du har rett, til det motsatte evt er bevist. ;-)

    SvarSlett