torsdag 10. juni 2010

Vinnerlykke

Jeg som aldri pleier å vinne noenting, har plutselig vunnet to små premier i en kjolebutikk her i Halden. Det er den samme kjolebutikken som jeg har tenkt å få med meg Stine mi for å se på kjole til den Store Dagen neste sommer. Det er jo litt morsomt å ha sånn vinnerlykke i den butikken hvor kanskje min egen drømme-lykkedag-kjole finnes, eller skaffes. Den første gangen vant jeg et armbånd, og nå er jeg veldig spent på hva jeg vant denne gangen.

"Kjolen", heter butikken. De ligger i Oscarsgate i Halden, og du finner den HER på Facebook, og HER på nett. Damen som jobber der virker veldig hyggelig og hjelpsom, og tok seg til og med bryet å sende meg en CD med bilder av mange hundretalls kjoler (jeg tror det var opp mot 1.400 bilder jeg). Jeg har nå klart å plukke ut rundt 50 favoritter av disse. Det er i grunn en bragd i seg selv, men målet må jo være å komme fram til én klar favoritt innen sommeren 2011.

2 kommentarer:

  1. Det blir din egen prinssessedag :)

    SvarSlett
  2. Hun er en knupp, damen i kjolebutikken :D
    Håper du finner rett kjole :)

    SvarSlett