tirsdag 10. januar 2012

Halvveis!

Nå er det vår! Det føles litt rart å skrive det, ettersom vi fremdeles er i første halvdel av januar, og det endelig har kommet litt snø. Men i min lille studentverden er vårsemesteret nå godt i gang. Altså er det vår.

Forrige uke startet vi "våren" med et pang, ved å smelle til med et 5 studiepoengkurs i kommuneregnskap på én uke (sånn til sammenligning ligger et vanlig fag som tas over et semester gjerne på 10 studiepoeng), avsluttet med en 3-dagers hjemmeeksamen med hektisk jobbing. En halvtime før oppgaven skulle leveres inn satt jeg (lettere stresset) hjemme og skrev ut oppgaven, og troppet opp på skolen og leverte bare noen minutter før fristen.

I morges startet vi med nye fag (og nye muligheter). Da er det bare å bite tenna sammen, og ta fatt på siste halvdel av studiet. Bare 1,5 år igjen.




2 kommentarer:

  1. Hei. Vet det er stund siden du hadde denne, men hvordan var det? Jeg er der i januar, og er så klart nysjerrig:-) Hvordan gikk det med studiene dine? Jeg har en på to år nå, er 28 år selv og er halvveis straks :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Takk for din kommentar. Det var både hektisk, tøft og spennende å være fulltidsstudent og småbarnsmor. Men studiene gikk bra, og jeg var ferdig våren 2013. Masse lykke til med dine studier også. Tiden går så fort, så før du aner ordet av det er du ferdig du også. :)

      Slett