onsdag 25. august 2010

Hurra for lettvint hverdagsmat

Nå er jeg glad for all maten jeg lagde og frøs ned før hverdagen startet: lapskaus, supper, pastasauser, lasagne. Deilige middager fulle av næring, selv om det er travle studentdager. Nå står det en lasagneform til tining i kjøleskapet, og i morgen er det bare for Kristian å legge på ost, og sette formen i ovnen før jeg kommer hjem. Så enkelt at selv far kan klare det, med andre ord. :)

Nå er det plass til mer mat i fryseren igjen (den var nemlig så stappfull at vi nesten ikke fikk lukket igjen skuffene), så snart skal det fylles opp med hjemmelagde fiskekaker og kanskje noen kjøttkaker også? Kom gjerne med flere tips til god mat som kan lages i stand og fryses ned, for dette skal jeg fortsette med.



Frossen ferdigpizza og annen frysediskmat kan kanskje være godt innimellom, men ikke hver dag. :)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er:)
    Kristian og Emilie er heldige!!!
    Klem M

    SvarSlett
  2. Tjihi - takk, Marianne. Jeg er ganske heldig jeg også, da. :D

    SvarSlett