torsdag 19. august 2010

Studentmamma

Nå er hverdagen i gang. Mammapermisjonen er over, og jeg har hatt mine første dager som student på Høgskolen. Som jeg har skrevet om tidligere, har jeg gruet meg fælt til hverdagen og til å måtte reise fra Emilie hver morgen. Jeg må innrømme at det har vært ganske tøft. Tårer har blitt felt, ja.

Selv om jeg helst ville gått hjemme et halvt år til, er jeg glad for at jeg endelig er i gang med studiene, når jeg først måtte ut i den voksne verden. Livet som studentmamma blir nok ganske hektisk, men likevel har jeg sannsynligvis større frihet til å legge opp dagene mine som student, enn jeg ville hatt i en vanlig jobb. Jeg er spent på hvordan høsten blir. Om ikke så mange uker skal gullet begynne i barnehagen. Det blir også en stor overgang for oss alle sammen. I mellomtiden er Kristian hjemme med pappapermisjon, mens jeg sitter på skolebenken og er litt misunnelig, må jeg innrømme.

Nå er det kvelden for denne trøtte studentmammaen. Snart er det helg, og jeg skal kose meg med jenta mi fra morgen til kveld.

Ha en god natt, alle sammen.




Helt ny i verden. Her er hun bare noen timer gammel. Tiden har gått så veldig, veldig fort. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar