torsdag 22. juli 2010

Bilder fra Havenstrøm

Før jul i 2009 var vi og tok babybilder av Emilie på Havenstrøm foto. Da var Emilie omtrent 2,5 mnd. Den gangen kjøpte vi bare noen nydelige julekort og fine bilder i julegaver til foreldrene våre og besteforeldrene mine. Nå har vi endelig også fått oss en fotomontasje fra babyfotograferingen til vår egen vegg.





Julekortet vi sendte til venner og kjente julen 2009.



Den lille babyen vår på Kristian sin arm.









Her har jeg favnen full av kjærlighet. Se den herlige hanekammen hennes, da. :) (Note to myself: møte mer foreberedt selv til 1-årsfotograferingen, i tilfelle jeg skal foreviges på bilde igjen jeg også.) 








Denne flotte bildemontasjen skal vi ha på stueveggen vår. Jeg gleder meg til å få hengt det opp. Emilie er også veldig betatt av dette bildet, og jubler når hun ser det.  





____________________________________________________

Apropos bilder av Emilie: det er fortsatt mulig å stemme på Lanoungen vår HER. Tusen takk til alle som stemmer. :)
____________________________________________________

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar