fredag 23. juli 2010

Danse dagen imøte :)

Det har vært en natt preget av lite søvn for min del. Vinden har rusket og kranglet med persiennene, og ult rundt hushjørnene. Min bedre halvdel har pustet tungt og småsnorket, og tydeligvis ikke latt seg plage av alle lydene. Klokken halv seks hadde jeg allerede ligget våken i et par timer, og da våknet også Emilie. For å få henne til å sovne igjen prøvde jeg smokken, spilledåsekaninen, vann på tåteflaske, kiling og stryking på nesa (det pleier faktisk ofte å virke), uten noe hell. Da mitt forsøk på å synge nattasangen ble møtt med heftig dans og så ivrig applaus da jeg var ferdig å synge, måtte jeg bare innse at slaget var tapt.

Fredagen er i gang, og vi møtte den med sang og dans. Hvordan starter dere dagen?




Emilie klar for frokost. Dette bildet er fra midten av mai. 7,5 måned er hun her.
____________________________________________________

Husk at det fortsatt er mulig å stemme på Lanoungen vår HER. Tusen takk til alle som stemmer. :)
____________________________________________________

4 kommentarer:

  1. Hehe, nydelig :D
    Jeg starter dagen med en joggetur jeg, det er også nydelig :)
    Klem fra bøtteknottet ;)

    SvarSlett
  2. Det høres freskt og sunt ut, lille bøtteknott. :)

    SvarSlett
  3. Tidlig morgen har jeg hatt noen av etter at vi fikk barn må jeg si. Kjenner meg igjen :)

    SvarSlett
  4. Jeg kan trøste deg med at det blir bedre! Fra å gå tur i Tyrkia før kl 06 for å se på hønene...har vi i år sovet helt til 09.30 og ikke fått med oss at bassenget har blitt vasket engang :)

    SvarSlett