mandag 26. juli 2010

Det går alt for fort mot hverdag

I dag var det egentlig meningen at vi skulle reise til Gol, men nå har vi bestemt oss for å bli hjemme i stedet. Ordne litt i huset, skru opp noen trappegrinder, vaske, rydde og skure, vaske klær og gjøre klart til hverdagen som faktisk snart er her. 17. august tropper jeg opp til første skoledag på høyskolen - helt sikkert med overflod av nerver og en smule vondt i magen, og med lille Emilie mi hjemme sammen med pappaen sin. Det blir nok det rareste av alt, å skulle reise fra henne hver morgen, mens hun skal være hjemme med Kristian. Jeg gleder meg allerede til neste sommer. Da skal vi kose oss sammen en hel, lang skoleferie. :)

Uka starter med regn og høststemning. Men det er nesten helt greit, ettersom jeg har tenkt å få gjort fornuftige ting i dag, mens jeg drømmer om en Gol-tur med Stine og jentene hennes litt ut på høsten.

Ha en fin dag, alle sammen.





Verdens beste Stine mi og Emilie (som er mest opptatt av TV, som for en gangs skyld står på). Her er vi på hytta på Løkholmen i sommer.







____________________________________________________

Det fortsatt er mulig å stemme på Emilie som Lanoungen HER. Tusen takk til alle som stemmer. :)
____________________________________________________ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar