torsdag 26. mai 2011

Love is in the air...



Det nærmer seg sommer og bryllupssesong. I sommer skal både Kristians bror og min søster gifte seg (ikke med hverandre, vel og merke). Det hele starter allerede på lørdag, med svogerbryllup. Jeg krysser fingra for at værmeldingene tar feil, og at brudeparet får fint sommervær på dagen sin. Ellers får man vel trøste seg med den gamle myten om at regndråper i brudesløret betyr lykke.

I den andre enden av sommeren venter bryllupet til søstera mi og hennes Thor. Jeg har fått æren å være en av hennes to forlovere, og jeg gleder meg veldig til det. Det går altså mye i hemmeligheter, kjoler, planlegging og listeskriving for tiden. Jeg elsker lister, så det passer meg ypperlig.

Selv om det ikke er Kristian og jeg som gifter oss i sommer, som egentlig var planen, så blir det altså kjærlighetssommer likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar